Pysio i Kora dwa skarby

Pysio i Kora dwa skarby

sobota, 8 lutego 2014

Samiec czy Samiczka

Witam ;D Ja ogólnie chciałam samiczkę, ale okazał się samcem xD Wiem dziwne... Sprzedawca w sklepie powiedział, że to na 98% samiczka. Aha tak już mu wierzę ;/  Jak odkryłam że to samiec?  Chciałam sprawdzić czy miał rację, więc poszukałam w internecie jak się odróżnia samiczkę od samca. Nie opiszę wam tego sorki....  Chciałam samiczkę bo nie oznacza terenu. Nie ufajcie sprzedawcą i kierujcie się moim przypadkiem :) 
Ale cóż kocham go i przenigdy nie oddam. To członek mojej rodziny. Nie oddawajcie swoich zwierzaków one was kochają i są do was przywiązane < 3 Kto się zgadza: ♥░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░♥ ♥░▀█▀░░░▀█▀░▀█▀░▀█▀░░▀█▀▀▀▀█░♥ ♥░░█░░░░░█░░░█░▄▀░░░░░█░░░░░░♥ ♥░░█░░░░░█░░░█▀▄░░░░░░█▄▄▄░░░♥ ♥░░█░░░░░█░░░█░░▀▄░░░░█░░░░░░♥ ♥░▄█▄▄█░▄█▄░▄█▄░░▄█▄░▄█▄▄▄▄█░♥ ♥░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░♥  Skopiujcie to w komentarzu ;D
No jest trochę z nim problemu ;D Ale jest pocieszny ;3//Natuu*-*

Brak komentarzy: