Pysio i Kora dwa skarby

Pysio i Kora dwa skarby

wtorek, 13 maja 2014

Królik mi uciekł!

Hej skarbyyy! Właśnie Kora się znalazła, po długich poszukiwaniach...A więc, koło 20:00 Kora postanowiła uciec. Gdy moja mama zadzwoniła, skapnęłam się że nie, ma Korka. Zaczęłam ją szukać. Myślę sobie " pewnie jest gdzieś pod szafą." szukam - nie ma. "Pewnie jest pod drugą szafą." szukam - nie ma. "To może poszła do kuchni." - nie ma. "Może poszła do pokoju mojego brata" - nie ma. "pod szafą w jego pokoju?" - NIE MA! Myślę sobie, kurczę zgubiłam ją, co teraz?! Szukam jeszcze raz wszędzie, wszystkie kąty, nie ma... I jeszcze raz tak z 1000 razy, i nic. Rozstawiłam przynętę - kapusta = ulubiony przysmak Kory. Czekam i czekam - nic... Tata, wrócił z piwnicy ( bo przedtem wyszedł ). Patrzy i się pyta: "Czemu jest porozwalana wszędzie kapusta?! ", a ja "A no wiesz, Królik mi uciekł i to jest przynęta..." A tata oczy jak pięć złoty i tak na mnie patrzy ze zdziwieniem i myśli " Czy ją porąbało? jak można zgubić KRÓLIKA?!" I razem zaczęliśmy szukać. W końcu wpadłam na pomysł, że jest za łóżkiem mojego brata (łóżko było rozłożone i nic nie było widać.). Składam łóżko patrzę, Kora i pełno jej bobków. Ja nie wiem jak ona się tam znalazła... ale no cóż, ciekawskie jajo z niej :P i chyba tam utknęła. Ale już jest w klatce i wszystko gra :). Kto doczytał do końca - wielkie dzięki :)
/królikowa :)

3 komentarze:

Bela pisze...

Hahha :D Co za maly skarb <3
Mam sprawe, nie, nie chodzi o mojego bloga xd.
A wiec, mam swinke morska, i planuje kupic królika domowego, myslisz ze moga sie ''zakolegowac'' ?? Z góry dzieki :)
P.S.: Swietny blog <3

Unknown pisze...

Oczywiście że tak :) Króliki są czasem nawet trzymane razem w klatkach ze świnkami morskimi. Moja Kora nawet w zoologicznym była razem z jakąś świnką morską. Ale zależy też, czy twoja świnka jest towarzyska czy nie, bo może nie przepadać za króliczkami, co się rzadko zdarza. Myślę że Ci pomogłam. W razie jeszcze jakiś pytań, pytaj śmiało.
PS: zachęcaj innych do odwiedzania naszego bloga ;) /królikowa :)

Unknown pisze...

I gdybyś chciała trzymać królika i świnkę morską razem w klatce, uważaj żeby klatka była duża. Króliczki w czasie dojrzewania robią się troszkę agresywne co może się zbytnio nie spodobać twojej śwince. Takie tylko uwagi :) /królikowa :)